Brooklyn Nine-Nine Quote 6982

Quote from Sergeant Jeffords in the episode Game Night

Sergeant Jeffords: Look, that guy's watching a video. No buffering. They got all the bars, Captain. All the bars!

Sergeant Jeffords Quotes

Quote from the episode The Slump

Charles: Hey, Sarge. I need someone to fill out a line up. Will you be scary Terry?
Sergeant Jeffords: Oh, I love being Scary Terry. He says what regular Terry's thinking.
[cut to:
Sergeant Jeffords: This is taking too long! I'm gonna miss the farmer's market!

Quote from the episode The Tagger

Sergeant Jeffords: You should take my minivan.
Rosa: A minivan? Ha ha.
Sergeant Jeffords: You all got a problem with my minivan? Because my wife doesn't like it either. She wanted an SUV, but those things roll, man. They roll!

Quote from the episode Beach House

Sergeant Jeffords: I'm playing Kwazy Cupcakes, I'm hydrated as hell, and I'm listening to Sheryl Crow. I've got my own party going on.

'Game Night' Quotes

Quote from Captain Holt

Captain Holt: Diaz, you should be very proud of yourself. I know things aren't exactly where you wanna be right now, but, uh, I promise you they will improve.
Rosa: Thank you, Captain.
Captain Holt: Every time someone steps up and says who they are, the world becomes a better, more interesting place. So thank you.

Quote from Jake

Jake: Maybe just be honest with them. Right? Tell 'em how you feel. Like, you could say, "Mom, Dad, I'm bisexual. But I'm still your daughter. I'm still the same person that I've always been. And who I love will never change that.
And you guys raised me to be strong and confident. And I don't wanna hide who I am anymore. I am bi."
Rosa: Damn. That was-
Jake: "And I know that this may come as a shock to you, but it's my truth. So I hope you can accept that."
Rosa: Jake-
Jake: "Maybe you still see me as your little girl, but I'm woman now. And I know my own heart."
Rosa: You done?
Jake: Yeah. Wow, that felt amazing. I really disappeared into it. Should I become an actor?
Rosa: Absolutely not.
Jake: Copy that.

Quote from Rosa

Captain Holt: Anything else?
Rosa: Uh, yes. Something I'd like to say. I'm a pretty private person so this is kinda hard for me, but here we go. I'm bisexual. All right. I will now field one minute and zero seconds of questions pertaining to this. Go.

Submit Quotes